Magnézium-kiegészítő a szív egészségéért, Termék leírása

Mire jó a magnézium?

BioCo Cardiovit kapszula 60db részletes leírása

A magnézium napi szükséglete 1. A magnézium jellemzői A kiegyensúlyozott étrend általában már tartalmaz magnéziumot, de bizonyos esetekben például diéta, fogyókúra — ha nem jut elegendő vitamin és ásványi anyag a szervezetünkbe érdemes táplálékkiegészítőként szedni a hiánybetegségek, például izomgyengeség, inzulinrezisztancia, kardiovaszkuláris betegségek, magas vérnyomáskrónikus fáradtság megelőzésének érdekében.

Sőt, ha már itt tartunk, inkább magnézium tablettát szedjük kiegészítőként, mint kalciumot, mivel utóbbiból bőven elegendő jut be a szervezetbe napi szinten gondoljunk csak a tejre, a sajtokra és a joghurtramíg a magnéziumot sokkal nehezebb pótolni természetes forrásból.

A magnézium pozitív hatásai Elengedhetetlen az egészséges szívműködéshez, csökkenti a szívroham kockázatát, normalizálja a keringést. Csökkenti, illetve normális értékre állítja be a koleszterinszintet.

NeoMagnizum Keringés magnézium tabletta

Közreműködik az immunrendszer működésében, lassítja az öregedést. A magnézium kiváló savkötő, ezért segíthet gyomorsósav- túltengésben. Ilyenkor étkezés előtt kell bevenni. Hozzájárul a fogak egészségének megőrzéséhez, csökkenti a kalciumtartalmú vesekövek, valamint az epekövek kialakulásának kockázatát.

magnézium-kiegészítő a szív egészségéért ha alacsony a vérnyomás

Segíthet gyomorrontás esetén. Természetes nyugtatószer kalciummal együtt bevévemérsékli a depressziót, tompítja a stressz káros hatásait. Hatással van a vérrögök képződésére, az energiatermelésre, az izom-összehúzódásra és az idegi jelek átadására.

Segíti a szívműködést. Csökkenti a vérnyomást és javítja a keringési rendszert.

Érdekes Cikkek

Lazító és nyugtató hatásának köszönhetően csökkenti a depressziót és a szorongást. Gátolja az öregedést.

magnézium-kiegészítő a szív egészségéért hogyan lehet helyreállítani az ereket a magas vérnyomásban

Megakadályozza a kalcium túlzott lerakódását. Javítja a szellemi teljesítőképességet.

magnézium-kiegészítő a szív egészségéért omega 3 zsírok és a szív egészsége

Érdemes tudni a magnéziumról A műtrágyázás miatt kevesebb a talajban a magnézium, így ételeink magnéziumtartalma is kisebb a kívánatosnál. A magnézium pótlására a szerves lehetőleg kelát- kötésű készítmény magnézium-kiegészítő a szív egészségéért legalkalmasabb.

Magnézium, az életelixír

A magnéziumot kalciummal együtt érdemes kiegészítőként szedni. E két elem aránya legyen.

magnézium-kiegészítő a szív egészségéért hogyan kezeljük a magas vérnyomást magnéziummal b6

Magnéziumtartalmú kiegészítői inkább két étkezés között vegyünk be, mert különben a gyomor sósavtartalmának megkötése miatt megzavarhatjuk az emésztés folyamatát. Több magnéziumra van szükségük a terhes és szoptató anyáknak, a fogamzásgátló tablettát vagy ösztrogén hormont szedő nőknek, a szeszes italt gyakran és sokat fogyasztóknak. Sportolók nem nélkülözhetik, mivel a vércukor energiává való átalakításához szükség van magnéziumra. A magnézium hiánya Az idegrendszer és az izmok működési zavarai, anyagcsere-problémák, reszketés.

Magnézium és a szíved

A magnézium természetes forrásai A magnézium elsősorban a sötétzöld színű zöldségekben spenótmángoldgyümölcsökben alma, citrom, grépfrút, fügeolajos magvakban, mandulában, diófélékben, borsóban, babban található meg.

Érdemes tudni, hogy a magas zsírtartalmú étrend megnehezíti a magnézium felszívódását, míg a főzés csökkenti a táplálékban lévő természetes magnéziumtartalmat. A magnézium napi szükséglete A felnőttek számára javasolt napi mennyiség, mg.

Rágás nélkül folyadékkal egészben nyelje le. A magnézium hozzájárul a meszesedés kalcium lerakódás megakadályozásához, fokozott stresszhatás esetén a megfelelő relaxációhoz, az idegrendszer és izomzat normális működéséhez, a kifáradás csökkentéséhez, valamint a normál csontozat és fogazat fenntartásához. Részt vesz a normál energiatermelő anyagcsere-folyamatokban. Nélkülözhetetlen ásványi anyag szervezetünk számára, több mint enzim működéséhez szükséges. A magnézium hozzájárul a D-vitamin optimális működéséhez is.

Erős megterhelés, diéta, aktív életmód és sportolás mellett a szervezet akár mg-ot is igényelhet. Ne közvetlenül étkezés után szedd be, mivel megköti a gyomorsavat. Figyelj oda arra, hogy magnézium-kiegészítő a szív egészségéért esetén hashajtó hatású lehet. Forrásjegyzék Robert C. Atkins: Dr. Phyllis A.

Fontos információk