Szív egészsége minden nap

szív egészsége minden nap

Ajándékcsomag a szívre

Adatvédelmi Irányelvek 50 egyszerű dolog, amit naponta megtehet a jobb szívegészség érdekében Fontos, hogy a szív egészsége kiemelt fontosságú legyen. Találtunk 50 apróságot, amelyeket minden nap könnyedén megtehet egy erősebb jegyért. Valójában a szív- és érrendszeri betegségek az első számú halálok globálisan, az Egészségügyi Világszervezet szerint.

  • Természetes gyógymód a magas vérnyomás ellen
  • Itthon » Elkötelezettségeink » Humánegészség A közegészségügy javítása az élelmiszereken keresztül, az íz és az élvezeti érték megtartása mellett.
  • Magas vérnyomás z kockázat 4
  • Magas vérnyomás aritmia készülék
  • Szív- és érrendszeri termékeink
  • A jó alvás fontos az egészséges szív érdekében - Somnocenter

Az Egyesült Államokban, körülbelül ember hal meg szívbetegségektől évente. De itt van néhány kellemes hír: Segíthet abban, hogy megvédje magát a szív- és érrendszeri betegségektől azáltal, hogy egyszerű és apró változtatásokat hajt végre az étkezésében. Végül is az étel gyógyszer.

A jó alvás fontos az egészséges szív érdekében

Íme 50 módszer, amellyel a saját konyhája kényelmével javíthatja szívének egészségét. Néhány evőkanál hozzáadása különböző ételekhez és harapnivalókhoz növelheti szívének egészségét. Goodson azt mondja, hogy a magokban lévő rost kötődhet a koleszterinhez.

szív egészsége minden nap magas vérnyomás osztályozás akik kockázatot jelentenek

Mivel a tested nem emészti meg a rostot, áthalad a rendszereden - magával viszi a koleszterint is. Az American Heart Association szerintaz omega-3 zsírsavak csökkentik az artériák trigliceridjeit és a lepedékképződést, és csökkentik a rendellenes szívverés kockázatát. Célozzon heti két adag zsíros halat, mint a lazac, a tonhal és a makréla. Katekinekben is gazdag, amelyek antioxidánsként hatnak és segít csökkenteni a gyulladást.

szív egészsége minden nap magas vérnyomás és fő

Valójában, egy friss tanulmány szerinta rendszeres zöld teaivók 29 százalékkal alacsonyabb kockázatot szenvedtek a szív- és érrendszeri betegségekben. Gőzölje meg kelkáposztáját Shutterstock Tudja, hogy a kelkáposzta tápanyag-erőmű, de itt van egy másik oka szivveres pulzus, hogy szeressük - ez segíthet csökkenteni a koleszterinszintet.

5 gyógynövény a szív és az érrendszer egészségéért

Ez azért van, mert a leveles zöld tartalmaz speciális vegyületek amelyek megakadályozzák a zsír és a koleszterin újrafelvételét a szervezetben.

A kutatók megállapították hogy a gőzölgő kelkáposzta fokozza szív egészsége minden nap a hatást.

szív egészsége minden nap galagonya gyógynövény szív egészsége

Fel a tészta játék Szerezzen még nagyobb durranást a tésztából, ha áttér a csicseriborsóból készült növényi alapú tésztára. Egy tetszik neki: Banzaamely csicseriborsóból készül és nagy mennyiségű fehérjét tartalmaz.

Jóga minden estére 4. nap: Szívcsakra

Avokádó pirítós, valaki? Gondolja át a krutonjait Shutterstock Lehet, hogy imádja a salátában lévő krutonnal való ropogást, de ezek a kis falatok pirított kenyér nem a legegészségesebbek. Az egészséges zsír, fehérje és rostok mellett megkapja a kielégítő kényelmet. Plusz, kutatások azt mutatják hogy a napi diófélék rendszeres fogyasztása, valamint a telített zsír- és koleszterinszegény étrend csökkentheti a szívbetegségek kockázatát.

Napi egy csésze áfonyát kell enni a egészséges szívért

Cserélje le a zsemlemorzsát zúzott dióra Shutterstock - Ahelyett, hogy paníroznád csirke vagy zsemlemorzsával halakkal próbáljon meg zúzott diót vagy pisztáciát használni a fehérje szívének egészséges zsír- és rosttartalmának növelése érdekében. Adjunk hozzá némi fűszert Shutterstock Bár felismerheti a kurkuma arany árnyalatát, szuperhatalma a kurkuminból származik, amely egy természetes gyulladáscsökkentő. Tanulmányok azt találták hogy a kurkumin csökkenti a tumor nekrózis-faktor α szintjét a vérben, ami meggyújtja a gyulladást a szervezetben ami növelheti a szív-és érrendszeri betegségek.

Próbáljon meg kurkumát szórni sült zöldségekre vagy pörköltekre. Most összesen at tettek meg. Olvassa el a Táplálkozási címkéket Shutterstock Úgy tűnik, hogy a cukor mindenütt elrejtőzik az ételeinkben.

Please wait while your request is being verified...

Frissítse a szendvicset Shutterstock Nem ehetsz szendvicset valami majó nélkül? Próbálja ki inkább a hummust - mondja Moore. Egy tanulmány a folyóiratban Tápanyagok megállapította, hogy a hummus fogyasztása segíthet elhárítani a szív- és érrendszeri betegségek kialakulását és progresszióját.

A magas vérnyomás a szívinfarktushoz és a szívelégtelenséghez kapcsolódik. A kutatók úgy vélik, hogy a répában található nitrátok, amelyek természetesen ellazítják az ereket, javítják a vér áramlását és csökkentik a vérnyomást.

50 egyszerű dolog, amit naponta megtehet a jobb szívegészség érdekében

Ehelyett ragaszkodjon kevésbé feldolgozott, magas rosttartalmú ételek mint a teljes kiőrlésű gabonák, zöldségek és bab. Ne kerüld el a teljes zsírtartalmú tejterméket Shutterstock Míg a teljes zsírtartalmú tejüzem rossz rap-t kapott, a American Journal of Clinical Nutrition mást javasol. A houstoni Texasi Egyetem Egészségtudományi Központjának kutatói 22 év alatt megvizsgálták a szívbetegséghez és a minden okból fakadó halálozáshoz kapcsolódó zsírsavakat, és megállapították, hogy a teljes zsírtartalmú tejtermékek, például tej, joghurt és vaj fogyasztása nem növelte a kockázatot szív- és érrendszeri betegségek.

Tehát hajrá és kényeztesse magát!

szív egészsége minden nap vannak módok a hipertónia leküzdésére

Kezdje a napot zabdal Shutterstock A zab már régóta szívrevaló hírnévnek örvend, magas rosttartalmának, különösen oldható rostjának köszönhetően. Így az oldható rostok rendszeres fogyasztása szinte úgy működik, mint a gyógyszer, hogy alacsony legyen a koleszterinszint - mondja Goodson. Tálalhat egy tál zabpelyhet vagy egyik napról a másikra zab reggelire. Halom a fokhagymán Shutterstock A fokhagyma nemcsak a vámpírok elhárításában hatékony, hanem csökkentheti a szívbetegségek kockázatát is.

Ma Magyarországon minden 2. ember szív-érrendszeri betegségben hal meg

Próbáljon babot adni a salsa-ba egy szív egészséges snackhez. A rizs kihagyása Shutterstock Főzzön inkább árpát! Az árpa az egyik kedvenc gabona, mert tele van koleszterinszint-csökkentővel oldható rost. Kellemes, rágós diót ad a levesekhez és a pörköltekhez, és köretként tökéletesen működik '- mondja Danahy. Nem csak figyeli, mennyi sót ad az ételéhez, hanem ellenőrizze a csomagolt ételek nátriumtartalmát és éttermi étkezésis.

Fontos információk