Tábor

Szuper nyári időtöltés

Lassan már 12 éve minden nyáron táborokat szervezünk, amelyek napi kétszeri lovaglást, kedv szerint lóápolást, etetést, szabadidős tevékenységet, játékot, sportolást tartalmaznak. Az egy hét alatt szinte mindenki eljut egy olyan alapfokú lovaglási szintre, hogy a hét vége felé akár kimehet séta-tereplovaglásra is. A tábor nem bentlakásos.

2018-as táboraink  időpontjai:

július 02 – 06
július 16 – 20
július 30 – aug. 03
aug. 13 – 17

A napi program:

•  reggel 8 órakor érkezés, majd reggeli
  •  9 órakor kezdődik a délelőtti lovaglás (a lovastudásnak megfelelően futószáras vagy osztálylovaglás)
  • ebéd
  •  Az ebéd után elméleti oktatást tartunk, sorversenyeket játszunk, igény szerint kézműves foglalkozást tartunk, valamint heti egyszer strandolunk
  •  Délután ismét lovaglunk
  •  Az uzsonna 16-17 óra táján érkezik, ami a nap lezárását is jelenti

Plusz programok

Csütörtökönként strandon van lehetőség kikapcsolódni. Utóbbi alkalmakkor lovas-kocsikázást is sikerült beépíteni a programok közé. Pénteken táborzárót tartunk, aminek alkalmával a gyermekek megmutathatják a szüleiknek, hogy mit tanultak a héten. Utána jutalmak, oklevelek kiosztása, kötetlen beszélgetés, közös vacsora batyus buli jelleggel.

Az alábbiakat hozzák magukkal a gyerekek:

• Ha van, gumicsizmát, esetleg esőköpenyt (nem fontos). Kirándulni is elmegyünk a lovakkal erdőre, mezőre.
  • Fürdőruhát, törölközőt. Csütörtökön délutánra tervezzük a strandolást, van egy medencénk is, jó idő esetén a szabad foglalkozások alatt fürödhetnek.
  • Rövid és hosszú nadrágot, fehér pólót, trikót, sapkát vagy kendőt a napsütés ellen
  • Zárt cipőt a lovagláshoz és papucsot vagy szandált a szabadidőre
  • Üdítős poharat, ha lehet, műanyagot, (mi mossuk)
  • Kobakot, vagy biciklis sisakot (akinek nincs, annak biztosítunk)
  • Naptejet

Ezeket itt lehet hagyni és majd csak péntek este elég haza vinni.

Már nem kell orvosi igazolás, hanem nálunk lehet aláírni, kitölteni a nyilatkozatokat.

„Sajnos nem találkoztunk személyesen, ezért itt szeretném megköszönni ezt az elmúlt hetet! Szonja beszámolói és a képek alapján is azt hiszem ez volt a lehető legjobb ötlet, hogy ebbe a táborba neveztünk be. Csodaszép a hely, gyönyörűek a lovak, azt gondolom minden kisgyerek álma egy ilyen hely. Anno az én gyerekkorom nyarai voltak hasonlóak a nagyszüleimnél, máig emlegetem… Szerintem már most felírhatjuk, hogy jövőre is megyünk!”