Tippek a szív egészségéhez, Please wait while your request is being verified...

5 tipp, amivel megőrizheted szíved fiatalságát és egészségét

Szimpatika – 10 táplálkozási tipp a pitvarfibrilláció megelőzésére

Blikk-információ Fotó: Shutterstock A normálisan működő szív az alapja az általános egészségnek, az egészséges életvitel lehetőségének. A szív- és érrendszeri megbetegedések a vezető halálokok között szerepelnek, évente több mint 17 millió ember halálát okozva a világon.

magas vérnyomásos kórházi vizsgálat

Ezeket látta már? Márki-Zay elárulta: 92 millió forint adomány érkezett 10 nap alatt a kampányára A legtöbb ember olyan életmódot él, amely számos kockázatot jelent a szív egészségére nézve, éppen ezért különösen fontos, hogy tisztában legyünk a szívünk állapotával és azzal, hogy milyen módon tudjuk csökkenteni a szívbetegségek kockázatát, a következmények súlyosságát.

Szív és érrendszer egészsége: 5 tipp, amivel megőrizheted szíved fiatalságát és egészségét

Szomorú adat, de ban hazánkban több mint 30 ezren haltak meg szívbetegségben. A legfrissebb hírek itt Mit tehetünk szívünk egészségének megőrzése érdekében?

a második szakasz második fokú magas vérnyomása

A szívünk egészségét veszélyeztető helytelen életviteli szokások közé tartozik többek között a kevés és rossz minőségű alvás is. A kialvatlanság olyan rövidtávú problémákat is előidézhet, mint koncentrációhiány, ingerlékenység vagy rossz közérzet.

Travelo Mindeközben kiderül az is, hogy miért öltözzön ma pirosba. Szeptember

A European Journal of Preventive Cardiology szaklapban megjelent tanulmány szerint a kevés és rossz minőségű alvás a munkahelyi stresszel együtt növelheti a szív-és érrendszeri betegségek megjelenésének esélyét. A gyakori éjszakázással járó kialvatlanság hosszútávon megterheli szívünket, amelyhez sokszor hozzáadódik a dohányzás és gyakori alkoholfogyasztás is. Az egészséges étkezés, rendszeres mozgás, mérsékelt alkoholfogyasztás és a dohányzás mellőzése mellett egyaránt fontos tényező szívünk állapotának befolyásolásában a rendszeres és kellőképpen pihentető alvásrutin kialakítása.

Szimpatika főoldal

Természetesen, ez egyénenként eltérhet, de javasolt a legalább 7 óra alvás betartása, mely idő alatt testünk regenerálódhat, méregteleníthet és még szépségünk és bőrünk fiatalságának megőrzését is segítheti. Mi a pihentető alvás kulcsa? A nyugodt alvás érdekében igyekezzünk kialakítani egy állandó lefekvési rutint, ne aludjunk vacsora vagy tippek a szív egészségéhez előtt napközbeni pihenésként, mert így csökkentjük éjszaka az alvással töltött órák számát és reggel nagy valószínűséggel fáradtan fogunk kelni.

A szív- és érrendszeri betegségek csoportja a világ leghatékonyabb gyilkosa. Minden harmadik halálért felelősek az ilyen betegségek, amelyek évente 18 millió emberrel végeznek világszerte. Táplálkozz egészségesen és csökkentsd a bevitt telítetlen zsírok mennyiségét A telített zsírok eltorlaszolják az artériákat, növelik a koleszterinszintet, és nagyobb erőkifejtésre kényszerítik a szívedet, ami szívbetegségekhez és stroke-hoz vezethet. Ha felhagysz ezek fogyasztásával, akkor rendkívüli változásokat tapasztalhatsz. Több kutatás is rávilágított, hogy a telített zsírsavak fokozzák a fogkőlerakódást és gyulladásokat is.

Lehetőség szerint állítsunk be ideális hőmérsékletet, — ez a legtöbb ember esetében a 20 Celsius- fokos szobahőmérséklet. Nyáron ezt nehéz tartani, ilyenkor elegendő lehet ha a kinti hőmérsékletnél pár fokkal hidegebbet állítunk be szobánkban.

Tegyünk alvással az egészségünkért! Hasznos tippek

Igyekezzünk lefekvés előtt órával már nem enni és vacsoránk elfogyasztása során lehetőleg kerüljük a zsíros, megterhelő ételeket. Szintén kerüljük az esti órákban a koffein tartalmú italokat, csokoládékat és cukros üdítőket.

A pihentető alváshoz sokat segíthet a megfelelő matrac vagy fekvő felület kiválasztása, amely se nem túl kemény, se nem túl puha.

magas vérnyomás domináns jellemzője

Igyekezzünk gyakran cserélni ágyneműinket. Érdemes szükség esetén tippek a szív egészségéhez összeget áldozni rá, — olyan anyagot válasszunk ki, mely nem irritálja bőrünket és optimális hőfokot biztosít számunkra egész este. Mit tehetünk ha már tapasztaljuk a ritmuszavar jeleit? A szívbetegségek egyik legfőbb jele a szívritmuszavar aritmiavagyis a szív szabálytalan verése.

A szabálytalan szívverésnek számos oka lehet, különböző lehet az időtartama és az intenzitása is. Egy egészséges embernél egy néhány pillanatig tartó szabálytalan szívverés általában ártalmatlan, de ha ez a jelenség hosszabb ideig tart, vagy gyakran visszatér, akkor az akár súlyosabb betegségre is utalhat.

Vegyünk részt rendszeresen kardiológiai szűrővizsgálatokon, hogy időben fény derülhessen az esetleges szívbetegségekre. A még korai fázisban felismert szívbetegség többféle szájon át szedhető készítménnyel kezelhető, karbantartható, súlyosbodása megelőzhető, a helyesen beállított gyógyszeres kezeléssel a beteg állapotának romlása megállítható, az elégtelenül működő szív megerősödhet és a szívelégtelenség tünetei jelentősen csökkenhetnek.

Forrás: well. A szívritmuszavar kezelésére akkor van szükség, ha panaszokat okoz.

Milyen egy párizsi éjszaka illata? Itt egy parfüm, amiből kiderül Az párizsi éjszakák hangulata semmihez sem fogható: minden csillogó, érzéki és vonzó. Az Oriflame új férfi és női illatából elég egyetlen fújás, és máris úszhatunk a romantika és szerelem városának energiáiban! Tökéletes ajándék lehet Valentin-napra, akár magunkat akár párunkat lepnénk meg — a kérdés már csak az: készen állunk a szerelemre?

Fontos információk